נטלי רופא עד הבית: שירותי אבחון וייעוץ 24/7 ע"י מוקד רפואי

נטלי רופא עד הבית

חברת נטלי עוסקת במתן שירותי רפואה דחופים וקיימת בארץ החל משנת 1991. תוך זמן קצר מהקמתה הפכה חברת נטלי למובילה בתחום הרפואה הדחופה בארץ. עיקר התמחותה של החברה הינו מתן סיוע רפואי דחוף למנויים, אך אין זה הכרח, כיוון שכאשר ישנו חולה מסוים, יש לשלוח אליו את הרופא המקצועי ביותר (״נטלי רופא עד הבית״), בעל המיומנות הגבוהה ביותר. שירותי החברה ניתנים מסביב לשעון – 24 שעות ביממה. בנוסף מפעילה חברת נטלי מחלקת הדרכה שכשמה כן היא, מעבירה מגוון רחב של הדרכות ומערכים מקצועיים בתחומי הרפואה לקהל הרחב, לצוותים רפואיים ותכניות חינוכיות במערכת החינוך.

ערוצי שירות: נטלי שירותי רפואה

לחברת נטלי יש בניין ראשי הממוקם במרכז העיר תל אביב ובניין נוסף שבו מתרכזת פעילות ההדרכה של החברה. כאשר מנוי או דם מן השורה מעוניין לפנות אל חברת נטלי הוא יכול להגיע אל הבניין עצמו, להתקשר באמצעות הטלפון, לשלוח מכתב בדואר או בפקס או למלא את הפרטים האישיים שלו בטופס ייעודי באתר האינטרנט של החברה.

כל ערוצי השירות הנוחים והמהירים האלה מנותבים היישר אל נציג החברה הבקיא בתחום ויכול לעזור כמיטב יכולתו על מנת לתת לפונה את המענה המושלם וההולם ביותר על פי פנייתו. באתר האינטרנט ניתן לקבל מידע רב אודות התכנית לשמירה על בריאות לאורך זמן לכל המשפחה ולגל הגילאים – מבוגרים, ילדים וגיל הזהב.

טיפ

אתר האינטרנט של חברת נטלי מלא ועמוס בכל המידע הדרוש שכל אחד צריך לדעת בטרם יפנה אל מוקדי שירות הלקוחות לצורך בקשת מידע נוסף או הרשמה לשירות. מומלץ מאד להשתמש באפשרות של מחשבוני הבריאות המופיעים באתר על מנת לקבל תמונת מצב של הבריאות הכללית של כל אחד.

בנוסף, מומלץ להשתמש בטופס יצירת הקשר הנמצא באתר על מנת שלא להמתין זמן רב על הקו של מוקד השירות ולקבל מענה מהיר.

מוקד נטלי רופא עד הבית – שאלות נפוצות

נטלי רופא עד הבית טלפון

מספר הטלפון של מוקד רופא עד הבית הינו 03-607-61-11 , ומספר החירום הינו 1-700-50-50-66.

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות נטלי לשירותים רפואיים ושירותי חירום?

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות של נטלי הינו :1-800-555-222, ומספר החירום הינו 1-700-50-50-66.

מהן שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות של נטלי?

מוקד שירות הלקוחות של נטלי זמין לרשות הלקוחות בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00.

מהי כתובת חברת נטלי למשלוח מכתבים?

כתובת נטלי למשלוח מכתבים הינה: רחוב דרך השלום 3, תל אביב 6789203.

מהו מספר הטלפון של ההנהלה הראשית של חברת נטלי?

מספר הטלפון של ההנהלה הראשית של נטלי הינו 1-700-700-180או 3380*.

מהו מספר הפקס של חברת נטלי?

מספר הפקס של חברת נטלי למשלוח פניות הינו 03-6953299.
לפניה ישירה למנכ"ל נטלי יש לשלוח את הבקשה או הפניה למספר הפקס 03-6959008.

כיצד ניתן לפנות באופן ישיר למנכ"ל חברת נטלי?

ניתן לפנות למוקד המידע במספרי הטלפון 1-700-504-121 או 03-6076134, או במספר הפקס: 03-5348475.

כיצד ניתן לפנות למוקד המידע אודות שירותי התלמיד בביה"ס של נטלי?

חברת נטלי מספקת מגוון שירותי רפואה בהתאמה אישית:

  • מוקד חירום ומצוקה- פעיל 24/7
  • ביקורי בית ע"י רופא מקצועי
  • ידיד טלפוני
  • ייעוץ רפואי בטלפון
  • שירות תיקונים בסיסי
  • עזרה ראשונה ברפואת שיניים
  • החזר הוצאות אמבולנס
  • ארוחות בבית הלקוח
  • מעבדה עד הבית

ועוד ועוד

אלו שירותי רפואה מספקת חברת נטלי?

  • הרופאים המומחים של נטלי מצוידים במכשור מתקדם ובתרופות להצלת חיים. בין השירותים הנפוצים:
  • בדיקה קלינית
  • נטלי רופא עד הבית
  • עזרה ראשונה
  • הפניה למיון
  • מרשמים לטיפולים
  • מתן תרופות

מה כולל שירות נטלי רופא עד הבית?

כאשר אתם משתמשים בשרות נטלי רופא עד הבית אתם מקבלים רופא שיהיה זמין עבורכם בכל שעה בכל יום (למעט יום הכיפורים). אם חלילה תצטרכו רופא ביום הכיפורים אמבולנס יגיע באופן מהיר.

הרופא אשר יגיע יהיה מצוייד בציוד רפואי ותרופות, מד לחץ דם, מכשיר א.ק.ג מכשור לבדיקות סוכר ושתן.

מה כולל שירות התיקונים הבסיסי של נטלי?

שירות התיקונים הבסיסי של נטלי אינו כולל תיקוני אינסטלציה וחשמל, אך כולל תיקונים קלים שאנשים מבוגרים או נכים אינם יכולים לבצע בגפם כגון: החלפת מנעול, החלפת ברזים, החלפת מושב אסלה, התקנת מדפים, התקנת ידיות וכיו"ב.

אלו מכשירים רפואיים מספקת נטלי ללקוחותיה?

נטלי מספקת את המכשירים הרפואיים הבאים:

  • מכשיר א.ק.ג. אישי וקומפקטי לשימוש ביתי קל ונוח- המכשיר משדר באופן ישיר את תוצאות הבדיקות למרכז האבחון של נטלי
  • מכשיר ניטור קצב לב – מכשיר קטן ויעיל, המאפשר לרופא לזהות כל קצב לא תקין של מערכת ההולכה של הלב
  • לחצני מצוקה וסיוע בבית – המאפשרים תקשורת ישירה עם מוקד החירום מבלי לחייג
  • טלפון סלולרי חכם לקשישים – מכשיר המחובר ללחצן מצוקה כולל שיחות הנשלטות ע"י המוקד הרפואי
  • מערכת בטיחות חכמה – המיועדת לזיהוי מוקדם של שינויים פיזיים והתנהגותיים. המערכת מצוידת בתוכנת בינה מלאכותית מתקדמת, המאפשרת להתריע מראש על כל שינוי

מהו שירות "דיור מוגן בבית" של חברת נטלי?

שירות דיור מוגן בבית הוא שירות ייחודי מסוגו, המאפשר לקשישים להמשיך לגור בביתם תוך הצעת מעטפת שירותים ייחודית כמו מנהל אישי, מנהל משק בית, שירותים רפואיים בטחון אישי ומגוון פעילויות חברתיות. לפרטים נוספים על השירות, מומלץ ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות או עם מוקד המכירות במספר הטלפון: 1700-50-1212.

מדפלוס (MedPlus)
Logo